Thursday, 31 March 2011

ntah??

5.59 p.m
31.3.11

hidup ni ibarat 1 perlumbaan ada yang menang dan ada yang kalah :)...hahahha.ayat sape la to kan??? huhuhuuh . .. 
then idop ni mcm roda.kadang kadang kte kat atas .kadang kadang kite kat bawah.... arhhhh!!!! bkn slalu dapat jd yang terbaik  kan???? :)kalau bhagie n gembire tulis bnyk2 kat wall kat pesbook klau bengang,bengkek,blurrrr.nk marah.saket ati. . . . tulis la blake kat blog.ohhh sanghat terbaek! bole ke aq luahkan kat cni???bole je kottt!!! blog aq.aq pnye hal la!(x mrah laaa. . .,)
haihhhh! bkn smua benda kte nak kte akan dapat kan.Allah tu lbeh tau ape yang terbaik untuk kte. .cme kadang2 aq je yang tak pandai nak bersyukur . .Astagfirullahalazim.knape aq jd cam ni pon aq x thu.smakin hjari aq smakin hanyut. . .. da jauh tersasar. . .blaja pon makin lme makin malas da. . .. npe la jd cm ni . .. huh......nk salahkan sape?kluarge? lectre?kawan2?. . . .sume x boleh!!!!!  . . .diri sendiri jugak yg kne.huh.TERBAEK! . . .ke sbb aq rse aq da bsar? da tau selok belok dunie ni??? aRH! terbaek ke??? 
semakin ari idop aq mkin srabot . . .. sme nye gre2 salah sendiri . . . nk mnyesal skarang????? x pyh la . .lau ckp kt mak kompem kne marah.huh! .nk benti blaja??? mmg x laa. . .susah mcm mne pon . .. ttp kne go on! x boleh benti . .2 tahun lg . .. gle! mcm2 bole jd . . .ntah sempat x aq great kan??? hehe. . . dalam waktu2 cm ni diye lak wat hal . .lg la bertambah serabotnye . . .malas la pk pasal anda,.saye dah penat. klau anda nk pergi dr sy pon.pergi laa. .  [kalau bole jgn laaa] :P .study sy ni lbeh penting. . . .mcm mne la aq boleh terambik kos ni kan?? ingat senang ke??? susah doe!   ni sme gara2 ego. . .salah sape??? huh!! design . .. design . . .dan design . . .sangat menyakitkan otak  .. .da la saket nk pk design lg . .sakit kne pshyco lg. . .arh!!!! hidup segan mati x mahu la jdnye. . .hurmmmm . .. knape la aq yg skarang x mcm aq yang dlu ha???? nk menyesal lg??? 
huh! jgn la linnnnnn.... smenye atas kau.dari hati kau  . .. kau yang cri pasal . .. .skunx da tade sape2 da boleh tolong . .. sme bnyk hal ,msg2 . .. keluarge pon! ?  . .. x  . .dorg sentiase ada utuk aq . ...ye aq pasti tu.wlaupon  . ..ianya agak complicated. . .sape lg yang aq ada?? ALLAH! ye eiqa ckp ble kte senang ke  . ..susah ke  . ..DIA je yang sentiase ada untuk kte, , ,, terima kasih la ieqa. . .da mnyedarkan aq. . .aq pon da x thu mne hala tuju aq skarang. . .doa2 la ianya banyak kearah kebaikan berbanding keburukan ....:)
dalam keadaan cm ni . . .sorg je yang boleh bentuk aq blek . .. NUR ATIQAH!.. . . . heheheh . .. bangge la tu aq ltak nme kau beso2 kan??? hehehehe . . . ko je la kwn aq yg bole aq dgr ckp eiqa. . .yang laen sme nye mcm aq . .. sme je.dlm dilema . .hahahha . .. eiqa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . . .aq nk nanges laaa. . .. ble la dpt jpe kau kan??? kalah duk kat oversea. . .overriver sudah!! hahaha. . .bnyk bnde aq nk cte kat ko. .. tp dlalm keadaan cm ni . ..ko pon bnyk problem jgk . .. sme2 tgh ssh.so x nk la kacau kaU. . .hurmmm . . .
 k.la  . . .itu saje coretan kebengangan nk suh eiqa bace, , ,hehehheh. . .. sy perlukan support drpd anda smua. . .. :)

No comments:

Post a Comment