Sunday, 17 April 2011

2.48 a.m

18 april 2011.

bukan setiap hari nasib ni memihak kepada kita kan .tapi kte kne bersyukur la dgn ape yang da tuhan tetapkan .Allah da bagi yang terbaik untuk kita.semuanya atas kita nak or x nk ikut ketentuan qada' dan qadar yang dah ditetapkan. hari ni lin da blajar.satu lagi benda baru.'jangan ckp je diri ni beriman kpd qada' dan qadar tp hakikatnya. ttp x bersyukur dgn ape yang da dtetapkan oleh nya...betapa jahilnya aq. tipu la kan kadang2 mmg la ase mcm . . .ntah.susah nak terangkan.hakikatnya manusia ni kan bila da susah baru nk cari tuhan ,bila senang hanyut dengan dunia.x seda ke x bersyukur dgn nikmat dunia ni nk katenye kecik je nk dibanding kan dengan nikmat yang Allah bagi untuk kita kat akhirat nanti. .hurmmm. .makin lame hidup ni makin kucar kacir kan.haha~ oh apekah?? urmmm. setiap kali berdoa mesti aq mintak tuhan ni bg balik lin yang dulu.korang tolong doakan sama ye. :). aq taip pnjang lebar ni sekadar nak meluahkan perasaan je.tade pe yang penting pon.so at blog ni .ta yah bace la. .hehe~ .bace bnde laen jep. . .yang mane difikirkan patut bace tu korang bace la lau stakat bnda alah cm ni ta yah bace.. tentang diri aq je.who cares??? .orm! k.stop. bln 6 ni da masuk tahun ke 2 da. .tetap x brubah2 gk.x thu la nk jd ape ngan lin ni.:(( sgt2 sedih n knape la aq ni ssh sangat nk berubah.aduhh!! . tolong laa . . . .ta nk la mbebel dah.menambah kesedihan dan keserabutan dikala final exam menjelang. .dan .kepada manusia. kadang2 sy perlukan anda. x boleh nk bergerak sendiri dan seorang diri. tpu la kan lau boleh idup sendiri tanpe orang lain .. .  .ohhhhhhhhhhh.sgt serabut.!!!!!.

No comments:

Post a Comment