Wednesday, 22 June 2011

KETENTUAN ILAHI

Hai all . hari ni aq rse mcm jiwa kacau ohh ! . ha ! aku skarang tak nak srabut bagai .cume macam nk lepas geram mcm tu ah  =.= . malam ni aku nak post tentang kehidupan . aku tak suke dengar orang cakap “kehidupan awak best tak macam saya “ . .derr aku nak cakap yang kehidupan tu bukan setiap hari best (kasar je bunyinye kan ? ) HAHA ! k smbung blek  .Sebab tu la orang cakap hidup tu macam roda .kadang2 kita kat atas dan kadang2 kita kat bawah .waktu kita kat atas tu .kita bahagia .waktu kat bawah tu mula la ckap ngarot2.ta mo la cm tu k. sape2 je J  

Dugaan mengajar erti kesabaran .  J lagi banyak kita di uji .kita kena bersyukur . sbb tu tanda Allah sayang kan kita J Allah tak nak kita lalai atas dunia ni . okk. J thing positive .lihat la kelebihan diri sendiri jgn tengok kekurangan .tp ta mo la riak2 ok .ta baek dose tau . J wassalam .sayang anda!  

No comments:

Post a Comment