Friday, 24 June 2011

SAHABAT FESBUKK SAYA

HAI all J hari ni saye nak cite sal sorang hamba Allah ni J nama dia mohd A  .k saye kenal A ni daripada satu laman social .mcm formal pulak kan  Jalaaaaa . .kenal kat fesbukk kedebuk ! ! a.k.a fb la kan  .mula2 kenal tu .dia same je mcm laki yg laen .mesti korg tetanye2 mcm mne kan ? camane korang macam tu la dia  ha.yang pastinya saya tak kata dia jahat .saya tak kata dia baek ..50/50 .owhh .MAYBE J .bak pe plak tetibe ckp ‘SAYA ‘ ni .AKU laa .baru ROCK  mcm abg long FADIL .LOL ! padahal mamat tu pnye bhase lg GANAS drpd ni .
k.aku nak cite sal A ni laa . .dia ni  ta tau laa nk d clasifikasikan dalam kelas mane . . soalan first skali yang aku ter pk .CAMANE LAA AQ BOLE KENAL NGAN MAMAT NI  ...knape aku terfikir cm to ? sebab dunia aku dengan dunia dia totally 100% berbeza . .very ! very ! totally different  lah ! ape yang berbeza ???
dia ni mat rempit owh !!! ta caye ? tanye dia J .kepada yang berkenaan .jawap seikhlas ati yup J hihihih .tade laaa maen2 sajepp . ..
aq pulak.kawan ngan laki pon gto2 jee . .kebanyakan mmbe pun pmpuan je .kalo ehem2 tu laen cite laa .HAHA! gatai ork ??? .wekkk!  
OK .continue lg !!! aku suke kawan dgn dia ni sbb dia caring cket .AWAK ! AWAK JGN PERASAN LEBIH TAO !  tapi aku sedih jugak sebab dia pernah tipu aku  .AWAK! AWAK PENAH TIPU SAYA KAN ? ... tapi saya tetap tak marah awak .tau .knape aku tak marah dia ??? sebab aq nk suruh korg marah dia . .hehe..  tade laa  .kawan aq yg laen pon pernah tipu aq.(bkn slalu tipu tau )   Aq anggap dia kawan je J kawan tetap SAMA LEVEL !  SO .anggap laa tu da bese . padahal bpk gila SENTAPnye membe sndiri tipu . L tapi takpe DUNIA BELAKA .
Pas to brape lame erk aq ta contct ngan dia . . . mase yang lama jugak laa ...pa to ta lame pas to A cntct aku balek .means cntct smle . . . sape cntct dulu .. SAYA????  eh salah AKU ! ? ??? *maaf2 .salah lg . . bkn aku yang buang dia .tp dia yg buang aku . wat ape aq nak g cari balek .buang mase je .!! kan ? sape stuju angkat tangan macam saya ! versi usop wilcha .*tetibe je kan  . k.nak citer tu je lah J then ni pesanan utk mohd A tu . . .urmm . .ta jd laa pesan .MAYBE next post J .k.laa. nk cite tu jekk .maaf andai ade KEKASARAN bahasa .MAAF.maaf dan maaf J




No comments:

Post a Comment