Wednesday, 31 August 2011

RAMADHAN

hai .ari ni last puasa . sedih pulak . :( sempat lg ke kite nak puasa tahun depan 'andai ini ramadhan terakhirku' kalau laa orang tahu ramadhan terakhir mereka mesti semuanye beribadah je kan sepanjang bulan ramadhan tu . hurmm .termasuk laa kite. ade 1 day tu malam tu aq tak tido .sebok siapkan esaimen. skadar sembahyang wajib je . tak de pun buat yg sunat . esok nye aku g klas mcm biasa .matahari hari tu putih je .tak mcm biasa .panas terik .ustad kate tu tanda2 lailatulqadar .wallahualam . menyesal ? tak .mungkin satu hari nanti Allah akan bg nikmat tu andai menjadi insan terpilih kan .wallahualam ~ selamat tinggal ramadhan .slamat datang syawal .

No comments:

Post a Comment