Thursday, 27 October 2011

hatiku milikmu . ! wah.

ayat ayat cinta ???? cehhh ! kau buat sedih kan ?tengah dgr lagu rossa sebenarnye. kat HOTFM.

aku tak tahu laa ape kena ngan aku . tiap2 hari update belog ?? tak de keje ke ? ouh . byk sangat sebenarnya :) sampai tak tahu nak buat mana satu dulu . tulung saya buat bole ?heeee . ape gila gedikk ayat kau lin???hadoi ! ok dah .stop merepek. ok. betul2 stop.

hari ni khamis / 27 oct 2011 .

kerja tak setel .

tamadun islam : study untuk final exam -->31/10/2011

working drawing : drawing steel . floor plan,elevation,section, schedule skali yerk -.31/10/2011

building service : slide show untuk presentation case study ( building megamall )28/10/2011

design : siapkan atas board .31/10/2011

OSHA : presentation .isnin 31/10/2011

Architecture structure : FINAL EXAM 14/11/2011

site practise : case study (klinik kesihatan ) . presentation 2/11/2011

3dmodelling . 8 /11/2011

bi: ?? silybus dah habes ok ? :)


peace yoooo ! doakan kerja sy siap . tq .


babai


aha.lupa nak cakap ! minggu depan saya FINAL PORTFOLIO . 3/11/2011 .

OK DAH . babai . jap ade lagu untuk korang .


HATIKU MILIKMU


Pernahkah engkau hargai
Cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengerti
Akan diriku ini

Betapa hebatnya cintamu
Memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu
Membuatku terpaku

[*]
Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu

[**]
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa batas degupan jantungku
Mungkinkah hatimu milikku jua
Ku sayang padamu

Kan kuabadikan dikau
Suatu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya

Kan kucoretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Dapat jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini

Ulang [*][**]

Bagai bahtera yang dilanda badai
Gelora cintamu
Mengoncang jiwaku
Berombak mencari
Daratan yang damai
Ohhh cintaku

Ulang [*][**]

Aku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Dalam hidupku ini

salam sayang :lin acik.



ni laa teman sejati aku minggu ni . HAHA .