Saturday, 15 October 2011

Malu Nak tulis title .HAHA

hai All . sehat ? wah rajin betoi aku update blog ! ok tak lama pun aku nak tulis blog ni sekejap je . hehe .design ! lu main jauh2 kejap .kejap lagi aku sambung balik 'bergembira dengan kau ' .

tadi sedang asyik lagi kusyuk buat design tetibe ingat pulak yang aku nak call mak aku .aku call laa mak aku.tooot tooott ! ..tapi mak cik aku yang angkat .lebih mesra dipanggil 'andak ' mak sedare aku lah ! borak punya borak punya borak punya borak .ade bising-bising sikit sebab cu (mak cik aku jugak )bawak askar dia datang umah aku .HAHA mak aku tak de .busy ! ade projek besar .HAHA ..ok melawak je !

Andak cite kat aku semalam mak aku borak-borak ngan mak aku.mak aku cakap aku tak ingat kat dia .

Jawapan untuk mak : mane ade saya tak ingat kat mak .24 jam ingat . saya busy sikit laa mak .anak derhaka ke kalau ckap busy kat mak ? tapi betoi laa mak . 2 minggu saya tak balik .

isnin : saya tak nak call sebab ahad tu baru balik .sebelum balik a.k.a otw balik sini .kita g pantai .berkelah dulu .hehehe .(aku .mak aku ,k.na .keciksepupu aku .a.k.a org suka cari gaduh ngan aku .merangkap assistant kakak aku . ,ngan dina .

selasa .rabu khamis tu tak call jugak .sebab da mcj dengan k.na .

jumaat : saya balik pekan tapi tak balik rumah pun .sebab tak sempat . saya balik pergi ambik surat jawapan untuk praktikal .hehe ! lulus dengan jayanya . ok .malam jumaat tu saya ada program . program tu abes pukul 12 .saya tahu mak dah tido .heheee .

sabtu : pagi ade kursus CIDB .sampai pukul 5 .balik tu saya
mandi dan terus tidotido .ok cuaca petang tu .Hujan sebab tu lagi sedap dan maveles melakar peta dunia . malam tu ada aktiviti lg .GALA NITE .seronok ? sumpah tak langsungsama jugak abes pukul 12 dalam hati macam da kne tsunami sebab geram sangat xtvt tu abes lambat .dekat pukul 1 baru abes . .
balik2 saya terus tido

AHAD : ade program lagi .pagi tu ade program 'PENGURUSAN MASA ' pegi2 .dalam pukul 1 habis .Lama sangat .lapar gila nak tunggu habis .petang ahad tu .saya buat drawing sebab kne plot kat lua .so sedaya yang mampu saya bertungkus lumus betul ke aku eja ni / siapkan drawing .lebih kurang pkul 4 saya klua .g plot .5.30 tu saya balik . malam tu ade aktiviti lg .MALAM PENUTUPAN KAMSIS .yiieeehaaa !!!aku dah bebas .HAHA .
sama jugak abes lambat .

isnin hingga jumaat : biasa laa full dengan klas dan sebagainya mak ! ade ke patut dia suruh saya basuh tandas ! huh !.nak call malam saya tahu mak da tido .

SABTu (semalam ) : nak call tapi syok sangat tido .hehe .pas tu ptg smalam saya klua .g bli barang drawing .cam biasa laa kne g bli sendiri .abang kan dah tak boleh tolong belikan .:)

AHAD (hari ni ) : td saya call tp andak yang angkat .boleh pulak andak tak kenal suara saya !hahaha . nak je ngaku pegawai penyiasat ke apeke kan .haha . ok saya kan baik huargggh ! aksi kurang sopan . ..



sebenarnya tiap-tiap hari saya ingat laa . sumpah ! hehe semalam saya rajin banyak2 .saya kemas bilik . dan .jeng jeng jeng .jumpa ni .HAHA .terus jadi ingat banyak2 .


. .







FAKTA: susu anlene ni dibeli 2 bulan lepas di the store kuantan parade .petang .sebelum hantar aku balik ke poly . biasa laa .kumpul stok makanan untuk menternak lemak tepu .walaupun dari dulu dah berjaya menjadi penternak yang berwawasan .HAHA . aku beli barang aku dan ambik susu ni .cashier tu letak dalam 1 plastik .hape lagi .dengan sifat pelupa aku ni jadilah 1 kesah .aku bawak susu anlene gold .dan tak macam tak nak bawak balik rumah dah . hahaha




sebenarnya kadang -kadang waktu nak balik kampung saya ingat je nak bawak balik susu tu tapi tak payah laa kalau benda tu boleh buat saya ingat 24 jam kat mak .HAHAHAH . mak jangan risau .ujung sem saya bawak balik yea .heheheh .lagi sa
tu jangan risau .saya dah tengok expired date dia .lambat lagi .hehehehe


hehe !ANAK MANE TAK SAYANG MAK WEHH ! .

okay lahh .bye :)

No comments:

Post a Comment