Wednesday, 26 October 2011

sebab kau lah

aku dah tak boleh cakap ape ape . sebab aku sedih.aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih .aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih .aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih
aku sedih aku sedih aku sedihaku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih
aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih
aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih .aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih .aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih .aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih
aku sedih aku sedih aku sedihaku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih
aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih
aku sedih aku sedih aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih.aku sedih aku sedih aku sedih aku sedih



lagu tak sedih .

VIP VIP babeh
Selalunya haruku tak sebegitu biru
Selangkah pun tak lah terasa begitu jauh
Ku di sini tapi fikiran entah ke mana
Jiwa yang terganggu buat aku tersedar

Semua kerna kau dah hilang dari pangkuanku

[KORUS]
DJ putarkanlah lagu cinta
Dedikasi kepadanya
Kerana kan aku merindu dia yang menjauh
Putarkanlah lagu cinta untuk ku melayan jiwa
Andai dia tidak kembali
Minta tujukanku lagu sedih
Tujukanku... lagu sedih

Apa mungkin dia sedang mendengar di sana
[ From: http://www.metrolyrics.com/lagu-sedih-lyrics-vip.html ]
Dibelenggu kesepian atau sudah lupa
Walau aku cuba berganjak meneruskan hari
Tapi hati masih berpaut semalam lagi

Semua kerna kau dh hilang dari pangkuanku

[KORUS]

Ku bukakan sterio, internet dan radio
Tapi lagu yang ke udara hanya menyucuk-nyucuk jiwa
Keranaku kehilanganmu
Ulang
Kehilanganmu
Jadi jikalau kau sedang mendengar
Rasakan gelombang terpancar



lagu ni baru sedih


"Jar Of Hearts"

No, I can't take one more step towards you
‘Cause all that's waiting is regret
Don't you know I'm not your ghost anymore
You lost the love I loved the most

I learned to live, half alive
And now you want me one more time

[Chorus:]
And who do you think you are?
Runnin' 'round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me
Who do you think you are?

I hear you're asking all around
If I am anywhere to be found
But I have grown too strong
To ever fall back in your arms

I've learned to live, half alive
And now you want me one more time

[Chorus]

It took so long just to feel alright
Remember how to put back the light in my eyes
I wish I had missed the first time that we kissed
‘Cause you broke all your promises
And now you're back
You don't get to get me back

Who do you think you are?
Runnin' 'round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
Don't come back for me
Don't come back at all

And who do you think you are?
Runnin' 'round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
Don't come back for me
Don't come back at all

Who do you think you are?
Who do you think you are?
Who do you think you are?


ok sekali lg

WHO DO YOU THINK YOU ARE . ???????????????????????


to je .oklah bye .

 tak de sape yang tak pernah buat salah kan ?