Monday, 14 November 2011

DARI HATI #15/11/2011 eiqa :D

hey ho ! post ni memang aku tuju khas untuk kau. eiqa :) tak tahu nak cakap macamane . sayang sangat kat kau . aku tak tahu macam mana nak cakap laa .ayat belit-belit dah HAHA smalam lepas ko post kat wall aku tu .aku sentap sikit laa. aku mane ade kapel dengan sesape pong ~ dalam fb tu fake semata-mata laa . saje . tetibe ko anta ace tu . sedih ? tak laa . tapi aku terkilan .takut ko salah paham . aku mane boleh kalau ngan kau. kalau boleh nak buat yang terbaik untuk kawan aku sorang ni .hihihi .

ok . lepas balas-balas komen dalam kurang lebih pukul 2 tu . aku sambung study . aku? biasa laa .study last minit. tp alhamdulillah laa. sempat baca dari kulit ke kulit. tak awesome pun.dah biase kan ? haha .  ok

ok .pukul 3.38 a.m .14 november 2011 . 


aku dapat mesej. tah sape lah yang hantar kan? eiqa lahh sape lg.hehehehe .




lin aku harap ko selalu bahagia . tak kira siapa pilihan hati ko . aku caye dengan ape yang ko buat .sayang ko .




aku terdiam sekejap . tak sangka sampai macam tu skali kau ambik berat pasal aku . memang tak sangke sangat x100000 .


untuk eiqa : aku bersyukur sangat-sangat dapat kawan macam kau . :) seriously . ko lahh kawan terbaik aku .aku tak main2 . :)

tetttt ! ok cite lain !!!! hahax

ok .aku nak cerita peristiwa dekat dewan pekse siang tadi . ok dengan 1001 semangatnya aku masuk dewan pekse  aku pun masuk laa .ok skip lah ....


aku bukak soalan .fuhh !! oh apekah ??? .sengal soalan semua dalam english . aku study bagai nak mati smalam bahasa melayu. alamak. acane ni ??? . tapi alhamdulillah . Allah nak tolong aku. aku dapat jawap biar pun tunggang langgang aku punya bi tu AHAHA .tapi aku rasa macam jawapan aku tu betul dah . hihiihi . ape yang aku harapkan? sama macam apa yang kawan -kawan aku harapkan jugak .

"kejayaan" 


kejayaan untuk kita sama-sama bawak balik tunjuk kat orang tua kita . tu baru langkah pertama kita nak balas jasa kita tau. kita banggakan dia dengan kejayaan kita . even kite ni blajar stakat kat poly je kan :) tak pe .kalau ade rezeki nanti kita pun boleh masuk u macam dorang  :) insyaallah . cuma usaha ngan doa je laa ok :)


# aku selalu berangan nak g oversea . tapi stakat ni pun dah .HAAAA !semput ~~  . heheheheh .
boleh ke aku duk jauh dengan mak. stakat kuantan ke pekan ni pun . tiap-tiap minggu nak balik. linnn ohhh linnn .haihhh .....

HAHA .cukup lah merepek kan ? satu lagi paper tak lepas .BUILDING SERVICES 2 . sakit jugak blajar bab elektrik ni.aishhh . insyaallah .aku study sampai abeh . ya Allah permudahkanlah segala urusan kami. Amin...

# ok tu je lahh .bye :)









No comments:

Post a Comment