Tuesday, 14 February 2012

alahai gadis-2 -.-

(edisi menghentam orang )

hai * buat mood baik sikit . hari ni tak nak bahasakan diri 'saya' nak bahasakan diri saya AKU . iye .biar kasar janji berguna then bermanfaat untuk kita bersama . ye lah .bersama . untuk aku dan kau orang sekali ,tak fair lah kalau aku sorang aje .yedak ?

hari ini nak menghentam orang sikit . tapi kauorang kena tahu aku nak cakap ni benda betul . tahu ? kalau tak betul tu kau orang boleh slow talk dengan aku . jangan marah-2 or tegur garang-2 .aku tak boleh . kang empangan semenyih pecah .kalau tak pun  . macam gambar kat bawah ni pun boleh jadi .he he he


dah-2 . aku tipu je .apa-apa pun gambar ni sangat owsom kan ? 
kuasa ALLAH. 

yang kat atas tadi tu .mukaddimah je .aku nak cerita kat kauorang ni . tadi waktu luch hour aku g makan . lapar kan ? so pegi lah makan kat satu kedai ni . kedai tu jenis open laa . bukan kedai makan macam restoran taj ke . kepci mahupun mekdi .bukan ye .sila lah tahu . memang bukan . cuma ala-ala warung gitu lah . aku order nasi goreng kampung dengan teh o ais . sedap ? boleh laa janji perut kenyang .he he he .

okay yang first . aku nak cakap makcik yang ambil order tadi garang ahh . sedih aku da lah perut lapar .makcik pulak garang . kalau lah mak cik tu baca blog aku . mesti dia terharu aku buat post pasal dia kan ? heh . mak cik napelaa makcik garang sangat . 

takpe lah makcik .saya kenyang dah .tak nak cerita pasal makcik dah .bye makcik ..

ok sebenarnya aku post entry ni bukan lah disebabkan oleh mak cik ambik order yang garang tu . tapi tentang seorang gadis . iye . gadis ? tak tahu ? saya mohon tolong lah tahu sekejap .

kesahnya begini . tadi waktu aku pergi makan . alaa . makan nasi goreng kampung tu lah . tiba-tiba datang sebuah neo . ahaa satria neo .bukan new .ah ahaa . keluar lah  2 orang perempuan seorang lelaki . hensem ? mestilah tak .tapi tak pe .jangan sedih sebab aku bukan nak cerita pasal lelaki tu .tapi pasal perempuan tu . 
mengikut pengetahuan am aku . dia tu kawan kepada kawan aku .tapi dia bukan kawan aku . sila lah faham . dia duduk semeja dengan aku tadi .. 
ok . straight to the point je la okay .aku kurang senang dia duduk semeja dengan aku .

nak tahu kenapa . aku tahu aku bukan la baik sangat .tapi tak salah aku nak bagi pandangan aku . 

'awak , awak tu perempuan jangan laa gelak sampai tak ingat dunia . kalau sama-2 perempuan tak pe ni kang . duk pulak ,meja sebelah tu pakcik-2 . haihh . ' 

ok lah  aku rasa kau orang paham ape yang aku sampai kan. okay lah .bai kauorang .ape-2 pun thank you sudi baca aku mebebel ni .

say something about this picture . haha :D 

dah pukul 5 .aku balik dulu .hehehe <3 <3