Tuesday, 21 February 2012

dari hati #21/2/2012

assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh . nak cerita ni . memang aku sedih .betul-2 .

persoalannya     kenapa lah asyik-2 aku je yang kena ??? .
tolong lahhhhhhhh .


aku sabar sabar sabar sabar sabar sabar sabar sabar lah wahai lin 

menangis lg .:')





                    yang aku mahukan adalah ketenangan 


aku mengharapkan orang lain tak menganggu hidup aku . Aku tahu Allah tak uji aku dengan benda yang aku tak mampu .aku mengharapkan orang sekeliling aku. orang penting dalam hidup aku faham aku . tolong lah . aku tak marah , cuma aku terkilan bila benda-2 remeh macam ni pun orang tak nampak . yang sakit . terasa . sentap ni . aku . aku tahu bukan korang . tapi salah ke hargai , paham sikit aku ni .
sedih . okaylah bye


aku mengharap hari esok lebih baik daripada hari ni :') 




memang aku touching  . jangan tanya dah .