Thursday, 2 February 2012

"saya suka dia .tolong suruh dia suka saya juga "

assalamualaikum .dan selamat malam (bagi yang baca post ni waktu malam) dan selamat pagi dan petang sekali bagi sesiapa yang baca post ni di waktu siang hari .oh oh .memang dah terlebih merepek .tapi tak mengapa sama sekali  .saya saja yang tahu .

ohh cara nak suruh dia suka awak juga . *take note plisss 


yang pertama  .sila jangan suruh dia suka awak on the spot . kerana manusia yang terkejut  berpotensi untuk mengalami masalah jantung .iye .masalah jantung juga dikenali sebagai heart attack .bukan diabetes atau darah tinggi . awak semua kena paham tu .

yang kedua  ..jadilah diri sendiri . jangan sesekali cover macho dan sebagainya di hadapan orang yang anda sayang .tapi kadang-kadang nampak hensem jugak kan .aisey !! ohh bukan awak .tapi orang yang saya nampak tu lah .saya pasti bukan awak .ye saya pasti . .awak jadi diri sendiri tapi kena lah jaga juga .. erkk orang yang awak suka tu comfirm tak suka orang yang kentut bersepah .opsss !. itu contoh je .seangkatan dengannya laa maksud saya .

yang ketiga .jangan berat tulang  kalau awak nak teruskan hubungan dengan dia .kalau shopping tu ,tolong laa bawak barang dia .sikit pun tak pe .tapi kalau banyak lagi bagus .bak kata pepatah berat sama dipikul ringan sama dijinjing ..ewah !! kah kah .tapi kan kan .saya rasa orang yang awak suka tu sedikit sebanyak mesti puji awak . perhaps ! tak kan nak cakap terus kat awak .mungkin dia tahu awak mudah riak bila dipuji .kah kah . erkk .(saya main-main je) jangan marah .hilang sikit macho nanti .kalau dia tak terpikat salah sape ?salah saya ke ?

yang keempat ..jadi pendengar yang baik .walau pun dia cakap perkara -perkara yang membosankan . layan kan saja . erk .tak payah bagi respond lah .sebab saya tahu dia ckap benda yang membosankan kan ? silent is gold ! awak- awak kat luar sana sila paham tu .yeah ?

yang ke lima ::: tak dok dah .sila sambung sendiri -.-


...ok .para gigirl2 diluar sana . di dalam nya kat mana ? ohh abaikan
zaman sekarang orang cakap perempuan zaman sekarang ni demand banyak  sikit .iye ke ?

nota kaki : kau orang tahu tak lagu wanita seluruh dunia tu ? alaa yang masuk AJL tu ? tak tahu ?tak ape lah . .. aku nak cakap awan nano menang .





aku : eh eh awan nano menang ajl -.-.
dia : kau lambat laa lin aku dah tahu hari tu dah .
aku : damn ! :O *tersipu malu . ha ha ha


begitulah awan nano nano nano ~



layann ~ nano nano sikit 

ok bai 

.