Monday, 27 February 2012

tolong ingatkan aku -.-



jawab dulu .baru boleh sambung baca .

okay entry saya hari ni . :: tolong ingatkan aku ::  hah ! saya tak suruh kau orang ingat kan saya pun . cuma nak cerita pasal ana raffali ni . saya tahu dia cantik . comey ! har har :D


credit to : ohartis.com 

baru-2 ni dia dah kawen . selak nak  cerita kan ?motiff ?



cantik kan ? nama suami dia naim campur nama dia ana .jadilah
 .anaim.com

*nanti kan kalau saya kawen . saya nak cari yang nama dekat-2 jugak laa .boleh sambung-2 macam dia .comel je .alahaii .har har *hoi lin kau kenapa ? gatal.haha .

ok bye :)