Sunday, 11 March 2012

continuelifewithbigsmile :D

okay first of all. dua tiga minggu ni. semua perkara yang menyedihkan . menggembirakan ? ade jugak .benda yang menggembirakan saya . dapat kawan macam ayu dengan eiqa . anugerah terindah bila kita dapat kawan macam tu kan ? susah senang sama-2 . jauh pun tak apa lah .tapi dekat kat hati . wahh :) okay tak de mood nak gelak-2 macam selalu .

orang cakap ada 5 benda penting dalam hidup kan

:agama 
:keluarga
:cinta 
:kawan-2
:masa depan

. alhamdulillah .saya dah dapat . walaupun tak semua :') .
bersyukur laa ..sekurang-2nya saya berpeluang dapat rasa . sekejap pun okay dah kan,

saya tahu Allah ambil semula apa yang dia nak ambil dari saya . semua hak dia . dan kan orang selalu cakap
: Allah menemukan kita dengan orang yang salah sebelum menemukan dengan betul-2 jodoh kita .Alhamdulillah .Terima Kasih Ya Allah :') . apalah sangat cinta sesama manusia nak dibandingkan cinta kita kepada Allah kan ? :') ..