Tuesday, 6 March 2012

terima kasih pak cik bas -.-

okay aku nak cerita pasal hopeless .bukan lagu rihanna feat (sape entah )ahaa .calvin harris  tajuk dia we found love . kan ade lirik dia


We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place



okay boleh nyanyi sampai habis lepas tu ulang lagi .lepas tu ulang lagi lepas tu .hhaaa .ulang la lagi .har har har

aku tengah dengar lagu yang lagi best dari lagu rihanna tu . tajuk dia sesal mendua . aku rasa kauorang pun sure suka nanti . *entah ye ke tak ekorang suka ? entahlah . tak suka tak pe .boleh dengar lagu 'we found love kauorang tu .ehe har har har (gedik bohh gelak macam tu kan) .

lagu ni best .nak dengar tekan sini okay :)

tajuk dia sesal mendua . aku menyesal ke ? ehh salah aku ke ?

okay .stop malas nak merepek sampai habis 2 pages .

okay firstly terima kasih kat pak cik bas semalam . err err . sejarah kot aku balik naik bas ,. ape ? ingat aku ni tak reti-2 ke balik kerja naik bas? see the leg okay ? kaki yg melangkah naik bas ni . haa.. semalam kluar-2 dari pejabat terus kejar bas . ohh no!! bukan aku kejar bas . aku jalan laju-2 pergi terminal bas . bahasa melayu ape lah aku cakap ni kan .urghhh .

sampai kat terminal bas tu aku ingat bas dah nak gerak .rupa-2 nya bas tu gerak pukul 6 . aku kluar pukul 5 .jalan laju-2 .erkk adelah jalan dalam 3 km . rasenye lah . kau orang boleh tolong aku ukur kalau kau orang nak tahu lebih sahih .har har har .(aku tak ambik engineering survey )aku sampai dekat terminal lebih kurang 5.15 laa.waktu tu aku tengok am (bukan nama sebenar ) dah sampai .aku rasa tadi aku sampai dulu .tidakkk . *tak dapat kenyataan sampai lambat .har har har .

okay . 45 minit kemudian (lama tunggu kan ) sayang aku pulak call .eiqa (errkk memang nama sebenar )

eiqa : hello
aku : hello .uit .
eiqa : buat ape ni
aku : dalam bas baru balik kerja .
(aku borak-2 dengan dia sampai lah aku cakap ok bye .terpaksa dirahsiakan ape yang aku borak-2 dengan dia .)

tak lama lepas tu . pak cik kondakter bas tu nak mintak tambang bas kan . aku bagi lah RM3.00 , selalunya lebih 40 sen je tapi semalam dia pulang balik rm1.20 .awww . murah sikit .terima kasih pakcik. pak cik bagi diskaun kat saye ke ? haha . *pak cik tu senyum-2  .aku senyum lah balik kat dia .ewahh .haHAHA.



okaylah .terima kasih pak cik bas mara liner :D hiw hiw hiw