Sunday, 8 April 2012

aku tulis sebab aku rasa #1


Hai dan Assalamualaikum ,engkorang-engkorang yang sentiasa bahagia tu .senyum sikit mehh J baru boleh baca blog kite .. sebab blog ni hanya boleh dibaca oleh awak-awak yang cantik-cantik dan ensem-ensem sahaja dan yang suka senyum panjang –panjang macam ni haaa
^_____________________________^
.oihh .saya dah jauh merepek .saya tahu tu . J.


Okay ,actually tak tahu kenapa . selalu rasa sedih sejak kebelakangan ni . air mata senang sangat nak keluar .kenapakah ???? okay lah .

Aku tulis sebab aku rasa
aku luah sebab aku tahu orang tak rasa .
bukan aku nak attention dari sapa-2
tapi sebab aku rasa . L
Honestly aku sedih sangat .
Aku diam orang kata aku salah
aku bising orang kata aku tak pandai nak diam.
aku salah ke ?
Aku kata jangan cakap -orang teruskan
aku cakap lagi –kau kata aku biadap
*stop*
Kau nak apa sebenarnya?

Orang kata kalau kita marah kat orang yang marah pada kita .kita sama bodoh macam orang yang marah tu . jadi aku tak marah sebab aku tak nak jadi bodoh macam si pemarah tu .
Sebab tak nak jadi macam bodoh tu lah .Allah bagi sikit rasa sabar . sabar yang boleh buat manusia jadi pandai . J *senyum sikit .paksa pun tak pe .kehkehkeh. J .
Layan perangai orang-orang yang tak sependapat dengan kita memang bukan satu benda yang mudah .orang macam ni memang kita tak boleh layan.kalau dia salah.mungkin biarkan dia hanyut lebih baik daripada kita tarik dia .
Pesan abang : lin kadang-kadang kita kena ikut cara orang . . aku senyum J .tak pula menjawap apa-apa ..*dia pun senyum J
Air mata bertakung dahh . kecik sangat hati tu . dah keluar air mata walaupun hari-hari hati dah ingatkan  ‘continue life without tear’
( kalau ikut mungkin kita dah bahagia sekarang kan? )

Benda yang boleh buat air mata jatuh , ape lagi .benda yang tak dapat diterima oleh hati lah kan ? Oihh .tak rela ke ape ?

jawapannya :
 ye .memang aku tak rela .jangan main dengan hati aku .jangan  main dengan jiwa aku .,hari ni aku lembut .mungkin hari esok aku melawan .aku memberontak.sebab orang kena ingat hati manusia boleh berubah . kau nak cakap aku keras hati ? silakan ..



p/s :#awak tak kenal saya .lebih baik jangan nilai saya .