Sunday, 8 April 2012

aku tulis sebab aku rasa #2


hai orang-orang awesome sekalian .*lambai-lambai tangan .
macam kat facebook pulak kan .haha

aku tak tahu nak mula
aku tak tahu nak mula pada mana .dan yang pasti aku nak luahkan apa yang aku rasa .
yess .pahit manis kehidupan . muntahkan yang pahit .telan yang manis .ohh .so suweeet .
Alhamdulillah . bila kita think positive insyaallah benda tu boleh jadi +ve . awesome betul kan ?? .

Kata orang kita jangan menyesal bila Allah tarik semula sikit daripada nikmat dia .sebab apa yang Dia ambil tu nilainya tak seberapa nak dibandingkan dengan apa yang Dia pernah bagi seumur hidup kita *buka mata buka hati .ye saya telah belajar dari kesilapan.
Kesilapan yang sama yang telah diulang-ulang sampai sekarang . dan akhirnya...
Aku bukan orang baik.
aku bukan orang sempurna
aku bukan sapa-sapa.sama macam orang kat luar sana
orang yang sama perasaan macam aku,
*J senyum
Ehh ada ke orang sama macam aku ?
Jawapannya : entah,aku pun tak tahu . mungkin ada mungkin tidak J .sebab aku adalah aku .
im alright ?

Bila Allah dah ambil semula apa yang dia bagi pada aku.mula-mula aku rasa macam tak boleh terima .bila fikir .aku nak menangis .menangis dan menangis .dan baru-baru ni aku rasa yang Allah bagi pinjam pada aku . memang tak sama tapi cukuplah bila aku rasa benda tu ada J
Entah kenapa aku senyum saja J .nak gelak takot orang kata gila *AHH tak kira .nak  gelak jugak .haha
Dalam hati aku kata TERIMA KASIH ALLAH .
Aku cuba nak jadi orang yang lebih baik .orang yang lebih matang bila berfikir dan nak jadi orang yang lebih ensemm pandai berfikir . ehemm .
Dan tak ada kata kata yang lebih sesuai nak diucapkan melainkan Alhamdulillah.
TERIMA KASIH ALLAH J




No comments:

Post a Comment