Thursday, 16 August 2012

Ramadhan

alhamdulillah .

Allah masih beri peluang untuk kita beramal dan bertaubat . lagi tiga hari nak raya bermakna tiga hari je lagi kita berpuasa . khamis (hari ni) , jumaat dengan sabtu.
lepas tu dah raya dah kan .

saya bukan nak bercerita pasal raya pun . nak cerita pasal benda yang jadi dalam bulan puasa ni je ? benda sedih ? tak lah .benda yang bisa menguatkan hati , menjaga mulut daripada mencarut tak tentu pasal dan menjaga akal fikir yang bukan bukan .hati ? ya , saya sedang jaga dia .

tapi kadang kadang khilaf tu datang juga .tak tentu masa . tak apa .sabar je .
dugaan datang menimpa-nimpa .sabar je lah (nangis sikit )

No comments:

Post a Comment