Monday, 13 August 2012

touching ni .huff~

duduk .
pandang timetable 
tiba tiba 
dongak keatas .
air mata bertakung .
kenapa ?

kenapa rasa macam ni . hati belum cukup kuat atau sendiri yang saja nak melemahkan hati . kebelakangan ni aku jumpa orang yang jauh lebih kuat lebih tabah lebih stronger dari aku .  mereka kekuatan aku <3 

sebenarnya hati tak harus lemah macam ni . 

seminggu sebelum raya
puasa yang ke berapa? 
malas nak kira 
kejam bukan ?

entah . bagi aku tak apa sahaja .

bila hati sunyi akan ada satu perasaan yang datang . 

semenjak dua menjak ni aku rasa macam semua orang hilang. yang ada ? assignment sampai dua tiga subject .tak masuk lagi design yang belum aku crit .Ya Rabb . (rasa nak menangis lagi ) 
nasib baik aku duduk sebilik dengan junior .kalau nangis tercalar maruah seorang senior (aku main main je) 


mana semua orang pergi .? 
entah 
yang pasti satu hari nanti 
tetap juga aku sendirian 

kita anti graviti. mungkin ?

mungkin dah bermula untuk engkau dengan cara engkau aku dengan cara aku .tapi kenapa aku takut hilang ? dan ya , kau dah pergi .kau dah hilang. *ayat taching ni *

dulu
kau kekuatan aku
bila aku terasa dengan orang sekeliling
kau ada untuk nasihat aku .
sekarang ?

semoga kau bahagia dengan hidup kau . sebenarnya aku rindu kat kau !

soalan kejam untuk kau .

 . dapat boyfriend dah lupa kawan kan . ? untung lah dah bahagia .*sambil sengih-sengih* 

. kau jangan lah salah faham . aku rindu kat kau je sebenarnya . 
k.bye

p/s : ko jangan nak mintak maaf .atau pun nak terasa . nanti hari raya kita bermaaf maafan dihari mulia ye . alololo .