Saturday, 8 September 2012

fakap day ,?

jangan fakap-2 lah ,Allah baru uji sikit je tu ,
kata stronger ,
nak jadi perempuan hati besi,
elehhh ,

serius,
tension nya hari ni !

bangun pagi ,
ada orang ajak saya pergi joging ,
ahh, cancel ahh ,
lepak kat tasik poly je lah ,
(pergi jugak )
ok saja,


lepas habis round satu poly ,
lepak dekat court netball ,
pagi tadi,
dengan si sahabat ,
tadi kan, masa lalu depan dewan seri makmur,
masa  lalu tadi , (berapa kali nak cakap ni,)
ada sekumpulan budak lelaki ni,
kamsis diorang ada program ala-ala
merentas desa poly ,
haaa , macam tu lah .
ada sorang budak ni dia terkentut ,kuat pulak tu ,
hehh ,
apa ni ,
tak tahu lah yang mana satu ,
kentut bersepah ,
tak senonoh betei ,haha

adik junior , awak sungguh lawak :)

tahukah anda, kentut dan sendawa (ye ke eja sendawa ni)
boleh menyebabkan pemanasan global ,
sebab anda mengeluarkan gas . gas metana , kalau tak silap.


balik,
makan mee goreng,
sambil tengok cite kartun
planet sheen , haa . kau ade ?
sheen tu kawan jimmy neutron . kalau kau tak kenal lah .
haa :D
sakit perut ,
ahh, dah kenapa


makan pagi tu kurang lebih
pukul 10 ,
naik bilik,
lari laju-laju,
ahh, bukan aku nak joging lagi ,
nak kejar masuk tandas ,

lepas tu,
on laptop ,
tulis kat tumblr sikit .
n tengok fb
tengok facebook macam masalah,
ahh , apekah ,
geramnya ,
facebook tu memang dah tak boleh pakai ,
so aku buat lah facebook baru ,
add kawan kawan ,
derang cakap macam retis ,
banyak facebook ,

aku bukan nak jadi retis lahh ,
dah ada orang hack --
nak buat cane ?
sedih ni--

aku add sume kawan kawan ,
sampai request limit ,
sebab aku sayang kawan aku,
tau ?



# aku geram sikit

1. kawan aku cerita benda yang tak sepatutnya dia cerita ,

kawan ,
sepatutnya ,
cerita tu kau simpan dulu,
diamkan,
biar jadi rahsia hidup,
dah besarkan?
dah matangkan ?
so please ,

2. adik ,
herm , ni pun buat aku geram juga ni ,
buat request minta kredit ,
,dah awak yang mintak,
awak lah buat request ,
apa akak kau ni pulak yang kena baik hati ?
eii ,
geram,

3. orang sekeliling,
please ,
faham saya sehari je ,

4. semorang,
kalau tengok perempuan emosional,
tengok perempuan marah-marah,
dikatanya PMS ,
oih , fikir lah sikit ,
kalau engkau tak buat dia marah ,
kau ingat dia nak marah ke ?
so,
please,
please
and,
please ,



bye ,assalamualaikum ,