Wednesday, 12 September 2012

patutlah :/




Patutlah praktikal dulu berat naik tak dijangka ,
nasib baik turun semula dah,
haha ,rasa hebat sikit lah sebab dia baik hati nak turun . kan :D

Praktikal adalah masa yang paling sesuai untuk menghadamkan apa yang diidam .ewah ,

kadang –kadang aku rasa lawak bila ingat semula ,
duduk kuarters dengan kakak aku ,
tiap tiap hari tak payah masak ,
petang petangpergi kedai makcik sebelah  seven e ,
beli nasi,

kalau tak pun,
pergi pasar malam ,
yang tu aku suka tu , wiwiwi ,
dah lama ,
tak pergi pasar malam,
tak pergi beli mee bungkus,
Tak beli steamboat,
tak beli aiskrim goreng yang sedap tu ,
whooaaa .

menguntungkan kat area sini,
tiap tiap hari ada pasar malam ,
nak aku senaraikan ?
takpayah lah ,
korang bukan orang pekan pun,

time praktikal dulu
.. pernah lah jugak aku masak ,
tapi
yang simple-simple je la,
kueh tiaw contohnya,
kalau tak pun tomyam ,
janji cepat dan senang ,
dan ada instruction kat blakang packet perencah tu ,haha
pernah sekali masak lemak cili api ,
letak udang,
dan letak pokok serai .
akak aku bising sebab batang serai tu panjang sangat , 

haha , selok dia cite kat mak ,
tapi macam biasa lah ,
mak akan bake up sapa ?

ehemm .*sengih sengih*

AKU laa !!! .

Mak cakap tak pe , tu proses belajar .

Tu lah masakan paling ohhsem pernah aku buat ,
masak pokok serai . kau ade ? 

takde kan .

Dah diam . hwheheeh .

Haa ,,

Eleh , akak pun same je ,
masak soto ,
goreng kacang ,
meletup sikit ,
tutup api dapur ,
start kereta ,
balik rumah mak .
sambung masak kat rumah mak pulak ,
motif?? Haha .
haaa . lagi hebat ,haha .

Itulah salah satu sebab kenapa kita kena kawin dengan orang dekat ,
faham tu ,

. perh lambatnya jumaat,
nak balik,
nak pergi pasar malam,
 : (

k.bye .

ps: ntah kenapa banyak sangat haha yg keluar hari ni :/











No comments:

Post a Comment