Wednesday, 5 September 2012

the rare rabu , stringy

#01 : pagi tadi terbangun lambat . gelabah lah , subuh lebih daripada gajah dah . hmmm .

#02 : tadi , ada test structure , aku cuma dapat jawap 4 /8  soalan je . my mark ? hancur lah agaknya , kepala bukan kepala engineer , macam mana yedak ? . takpe , 
nanti next test saya buat better than yang ni . 
bukan tak cuba belajar , 
aku dah cuba-- 
tapi ,
mungkin rezeki masih belum memihak kepada aku ,
dan aku tahu
Allah nak aku usaha lebih lagi .
*senyum *

#03 : hari ni kelas sains takde so , ingatkan boleh balik awal ,
then ada someone told me , ada ganti dengan kelas communicative english ,
kelas english tu , lecturer tak bagitahu pun nak present hari ni
dan ya
kami semua
sekelas 
markah kosong .
tak ada langsung ke peluang untuk kami 
membetulkan keadaan ?
agar markah kami tak kosong?

#04 : balik kelas ,ada sedikit terasa dengan manusia sekeliling ,
hati kata tak apa ,
jiwa?
diamkan saja
rasa tu tak lama ,

#05 : balik kelas , tertidor . ter sengaja-- , 
mungkin ,
bangun kejap ,
sembahyang ,
lepas tu sambung tidur ,
rasa gila sekejap ,
hilang ingatan kejap ,
tulah== 
orang dah pesan 
jangan tidur
petang 
jangan tidur petang ,
degil ,

#06 : order makanan kat cafe ,
order pukul 6.30 
dapat pukul 8 ,
makcik , 
lamanya -- 
nasib baik makcik baik ,
hmmm ,
saya tahu makcik nak ajar saya jadi manusia sabarkan?
takpe,
saya cuba :) 

*saya cuba walaupun perut saya ni dah macam oppa gangnam style , lapar :( .

#07 : tadi called mak ,
ada ke patut ,dia cakap aku lupa dia,
mak salu buat ayat touching macam tu ,
padahal ,
tiap tiap hari aku ingat,
tiap tiap hari tak lupa :/ 
biasanya hari ahad balik poly ,
hari jumaat balik rumah semula,
cuma kebelakangan ni busy sikit ,
tak boleh balik tiap tiiap minggu ,
alaaa
lagi pun ni baru masuk minggu kedua 
tak balik kannn :( 

#08 :akak suruh balik, siapkan majlis dia, hermm , sorry , tak boleh balik awal, :( 
--sedih lah .

#09 : im in love with design , so chalo ! gua cau dulu , aceceh , 
okaylah , 

aku nak sambung buat kerja , nak tengok hari jumaat .kbye , assalamualaikum :)