Tuesday, 2 October 2012

takpe :)


Tuhan jadikan manusia ni dengan hati dan perasaan,
kan ,
diri sendiri jaga  ,
awasi ketat ketat
Tapi ,
Ada je orang keliling yang sakitkan hati kan,
kenapa?
tak puas hati ke ?

ishh, sedihnya.
Bila sedih sedih macam ni ,
ada hikmah ke ?
Entah ,--
Perlu aku tunggu ?
Tunggulah ,
aku tahu,
Allah tu maha mengetahui .,
Dan aku tahu,
Allah uji macam ni ,
biar aku pandai berdikari,
aku tak cengeng cengeng lagi ,
Kannn ?
Aku belajar tak simpan dalam,
aku belajar untuk terima semuaaa orang ,
aku tahu ,
Allah Cuma suruh sabar sikit dengan kawan kawan kann ?

Sedih ?
ehh--
buat apa nak sedih .
ya,
aku takkan nangis .
tuhan bagi ujian ,
dia bukan suruh sedih sedih .
dia bukan suruh nangis nangis kan .
Kalau boleh aku nak tipu diri sendiri,
nak cakap takde apa yang berlaku pun sebenarnya
--------------------------------------------------------------------

Airmata,
kalau engkau nak jatuh pun,
jatuhlah ,
aku tahu dan kesian juga pada hati ,
terpaksa tahan tahan kan ,
jadi ,
aku lepaskan lah :’)



No comments:

Post a Comment