Friday, 9 November 2012

weekeend gua . :)

semalam fikir dua tiga kali ,
nak balik ke tak,
nak bali ke tak ni -
nak ke tak ?

kerja banyak-
boleh siap ke ?
kalau tak faham ,
nak tanya sape .
eh -
eh . setiap masalah ada jalan penyelesaiannya .
yedak ?


akhirnya dengan semangat yang jitu ,
gua kemas beg .
seawal lapan pagi -
ewahh - berdrama pulak dah -

eh . 
lepas habis kelas design semalam .
apa lagi -saya berjaya pulang .

terima kasih yaya hantar pergi terminal
hidup boboiboy !!! 

ehh-
-.-

fiewww :D 

yeah .big clap please ! haha 



gambar credit to :tekan sini



dah . nak sambung buat working drawing . selamat beristeri tiga    beristirehat semuaaa :) 
semalam abang gua beli birthday untuk gua . warna biru tuuu .haha . terima kasih daun pisang . 
:)
:)
:)



No comments:

Post a Comment