Wednesday, 2 January 2013

ordinary :')

aku nak cerita . boleh ?

- tadi . subject measured drawing . 
orang first kena soal .

okay , 
mungkin salah aku .

pandangan orang aku tak dapat jawap ? 

maybe ? 

bukan marah -
bukan tak suka-
mungkin aku rasa cara yang salah .

cakap - potong . diam. marah . 

apa yang boleh bantu ?

#STOP .

. dalam keadaan macam ni .
siapa aku bila aku nak cakap aku tak suka .

hari ni jugak . baru paham . 
bukan senang aku nak puaskan hati orang 

' quality only happen when you care to do your best .'

aku rasa . patut aku pegang prinsip ni . start hari ni . 
baru nak sedar?
takpe aku rasa .
selagi aku tak mati macam macam lagi aku boleh belajar .

dan sifat -ve pun ,
kalau ada buang.
kalau takde .
aku mohon jangan ada .
mungkin hati boleh tolong jawapkan ? 
*senyum*

bila tejadi apa yang tak suka .
hati jadi serong .
jiwa pun . 
parah jugak kengkadang
terbang melayang 
tak pulang-pulang ..

cuma aku selalu minta ,
benda yang sama .
tiap masa .
tiap lima waktu sujud kat Dia .

moga . aku diberikan kelapangan .
aku tahu Allah sentiasa ada .



“YA ALLAH, AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA PERASAAN SEÐiH ÐAN ÐUKACiTA, AKU BERLINÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA LEMAH ÐAN MALAS, AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA BAHKiL ÐAN PENAKUT ÐAN AKU BERLiNÐUNG KEPAÐAMU ÐARiPAÐA BEBAN HUTANG ÐAN TEKANAN PERASAAN.”

“YA ALLAH, BUKAKANLAH UNTUKKU PiNTU-PiNTU KEBAiKAN, PiNTU-PiNTU KESELAMATAN, PiNTU-PiNTU KESiHATAN, PiNTU-PiNTU KENiKMATAN, PiNTU-PiNTU KEBERKATAN, PiNTU-PiNTU KEKUATAN, PiNTU-PiNTU CiNTA SEJATi, PiNTU-PiNTU KASiH SAYANG, PiNTU-PiNTU REZEKi, PiNTU-PiNTU iLMU, PiNTU-PiNTU KEAMPUNAN ÐAN PiNTU-PiNTU SYURGA, YA ALLAH YANG MAHA PENGASiH LAGi MAHA PENYAYANG.”


Allah tahu apa yang aku rasa .
dan aku tahun tiap doa tu ada jawapan dari Allah .

lin . cuma perlu sabar sesaat dua . :)
sabar -
sabar dan
terus sabar . 
:) 
:) 

air mata .
kalau rasa nak keluar  .
kau keluarlah .
tahan ni sakit .
kan ? 

:') 




No comments:

Post a Comment