Wednesday, 6 March 2013

26 january 2011 #maafkan saya 1

awak ,


saya mintak maaf . betul betul ni .
sorry betul betul .

betul betul bersalah .
hmm . k , saya mintak maaf sekali lagi
banyak banyak .
:')


semuaaa salah saya .
kalau awak terasa saya berdosa ,
hmm , tapi mesti awak dah terasa .

apa saya dah cakap ni ,
haihhh .
saya mintak maaf betul betul
sikit pun tak main main .

dua tahun lepas awak dah jadi
sebahagian dari kehidupan saya ,
sekarang ,
sy dah buat awak touching .
macam awak takde perasaan .
saya mintak maaf lagi .


eiiii , teruknya saya :(
maafkan lah saya .

kalau saya ada salah lagi ,
tegurlah .

dan yang terakhir dari saya

saya mintak maaf ,


dan ,
Walau tak masuk dalam mimpi, awak sentiasa lekat dalam hati. <3

maaf tak boleh tulis panjang panjang lagi ,
sketch up ,
cadd ,
report carpentry ,

semuaaaa , tak siap lagi .




untuk awak ,
kite tak pandai nyanyi sedap sedap  ,
nyanyi tak sedap pun kurang pandai jugak .
ehh-
kasi fynn jamal ni nyanyi jelaa .
hmm. k,bye :) 



No comments:

Post a Comment