Friday, 29 March 2013

jodoh

entry : jodoh .(opsss . bukan gatal ) 

kalau ada jodoh ,
adalah ,
kalau tak ada ,
kita sama sama terima kenyataan ,
memang kita tak ditetapkan untuk bersama .

dalam tiap doa kudus ini ,
saya sentiasa mintak benda yang sama ,
dari yang maha esa ,

 jika ditakdirkan kita bukan untuk bersama ,
jauhkan lah hati saya dengan hati kamu ,
agar kita sama sama tenang ,
dan redha dengan takdir Allah .

masa di luh mahfuz bukan kamu yang  dipilih untuk aku  ,
carilah separuh dari diri kamu ,
yang pasti ,
separuh dari kamu , mungkin bukan aku .

terfikir jugak saya , 
kenapa perlu saya sedih sedih ,
kalau kamu hilang tiba tiba ,

sedangkan belum tiba masa ,
untuk bercinta .

rasa terlalu awal .
masih terlalu mentah .( ayat ni kurang sesuai ) 
bersepah kawan kawan dah kawin .hehhh . 

okay cerita dah tamat .

haihh , apelahh .


*entry ni macam err .geli sikit . tapi jujur , heheh;p