Friday, 5 April 2013

jangan jatuh :)

1. air kat rumah sewa takde .
2. bumi kuantan sangat panas .
3. kerja measured drawing susah nak faham .
4. design  . kerja bercampur . sketch up , cadd , 
5. lecturer ckp mungkin aku tak past keluar pada poly . ( ni buat aku down ) 


semua aku rasa , buat aku jatuh .
tipu kalau air mata ni tahan empangan ,

tapi ,

hasbunallah wanikmal wakil , (Allah itu sebaik baik penolong ) 

aku tahu ,
tiap satu persatu ,
jadinya ia ,
sebab Allah mengatur sesuatu ,


Allah bagi ujian untuk tingkatnya darjat seseorang hamba ,
sabarlah ,

Aku tak boleh menyerah sebelum tiba waktu .

kawan aku cakap tadi .

ciepot : kalau ko buat keje semua lengkap , belum tentu gagal .

aku diam sekejap ,
fikir .

ya , betul kata dia .

aku tak boleh stop buat kerja terus . 
aku kena kerja keras .
bukan berhenti usaha ,
belum tiba masa untuk aku berhenti .

doakan aku cemerlang ,
doakan aku sentiasa berfikiran positif ,
tolong :')

aku minta doa dari mak .
aku minta doa dari kawan kawan .
dan 
aku minta doa dari kamu .