Sunday, 23 June 2013

skizo paranoid


Takkan ada yang abadi . 
sayang lah macam mana pun, lama lama hilang juga .
 Percaya pada waktu ,
 percaya pada setiap yang ada .

Semua sementara . 
menangis meraung ? meroyan ? 
Buat apa pun. 
Semua dah hilang .Nak kata apa lagi ?
Semua buat kita rasa kehancuran 
Hancur depan mata.
Sampai pudar rasa .

Kesah ke ?

Orang tak rasa apa kita rasa .
Orang tak rasa lama mana kita tunggu .
Orang tak rasa sakit macam kita rasa .
Yang pasti orang bersorak gembira .
Kita jatuh .
Aku elak nak membenci .
Kata takdir yang salah
 Bukan kau .
Dua tiga kali Jadi macam ni 
Tapi sampai bila aku nak salahkan takdir kalau macam ni ?

Dan ya  kau rasa aku kalah lagi 
Raikanlah ‘kemenangan ‘ yang 
kau cipta masa kau menjatuhkan orang.
kau cipta satu permainan 
yang kau sendiri main sorang sorang .

Dah . cukup lah sampai sini 

Kau 

Pergi mati. 


tadi aku dah google nak letak image .
taip go die .
keluar word 
'keep calm and go die'

seram .
tak jadi letak image.