Saturday, 30 November 2013

on october

. Aku manusia yang selalu nak move on dari hidup. Dan aku juga manusia yang selalu jatuh. Tiap kali jatuh tiap tu jugak aku cuba moving on . aku tak kuat , aku tak setabah orang yang mampu tahan air mata.air mata ni hari hari jatuh . tak adil kalau aku simpan air mata kalau dalam masa yang sama jiwa aku tak kuat . kan ?aku belajar untuk adil dalam segala hal . termasuk dalam sekecil kecil hal. Aku memang perempuan air mata . perempuan yang bukan jadi kegemaran para lelaki ‘perempuan air mata’.sampai sekarang pun aku tetap setia memegang award perempuan air mata. Kakaka . walaupun memegang gelaran tu aku selalu gelak tak sopan  . tak sopan hanya di alam siber .ehem.
Dalam hitam putih warna hidup . sejujurnya aku selalu rasa hitam lebih setia bersama aku jika nak dibandingkan dengan putih. Sebab ? aku rapuh . kadang kadang aku pandang lifestyle aku lebih pada pandangan negative

‘lin , you are soo childish .’ 
‘ohh ya ? who care ? ‘
Lagi beberapa weeks ,days , lagi im 21 years old . dan insha Allah aku nak jadi perempuan yang super duper power dan mengehadkan jumlah air mata ke nilai yang lebih berpatutan . just crying if im feel soooo down/sad . dan semestinya aku menangis atas tikar sejadah . ya itu antara aku dengan Allah .
Antara aku dengan manusia . sapa buat aku . siapppp ! bior dia jatuh tangga . 
Em em . aku main main je tadi . aku doakan agar sesiapa yang rasa tak ngam / tak masuk dengan aku agar dia takkan pernah jumpa dengan aku .
,

No comments:

Post a Comment