Friday, 25 July 2014

Raya yang belum ada baju raya

Hmm hmm. Semalam pergi kuantan nak cari baju raya. Pegi dengan mak abg and my lil brother. Apa yang aku dapat ? Penat. Bertabahlah !

Bertolak dari rumah pukul 3 ,sampai bandar kuantan dlm kurang lebih 345. ALLAH. kenapa jalan jam sangat. Dkt peramu pun dah jam macam ape dah. Org dah strt balik raya.

Sooo sesampai je kuantan darul jam tu.first pegi dpn mydin tu. Mydin jgn cakap laaa. Mmg kalau nak bayor kena sabar bebanyak lah. Gi situ cari baju melayu dik am. I means baju melayu for him.

Lps tu pegi kp. Sini yang lama ni. Dan i just beli 3 helai tudung bawal.
Org lain beli bnyk laa. Sandal laa. Baju melayu laaa. *dan bnyk lg*

Lepas tu iftar dekat giant. Lps tu round giant pulak. Lepas tu pegi bank. Lpas tu balik. Dan tak dapat pun something yg aku nak. Hari tu tgk ada buku kat saujana tu yg aku minat and smlm aku g dah tade. Ishhh. Sabor lah.

Dan kesimpulan yg aku dpt. Semalam adalah penat yang tiada berguna yng mmbawa kepada penyrsalan. Hmm kay.

Penat.

No comments:

Post a Comment