Wednesday, 30 July 2014

Rayafest

Hey  guys.assalamualaikum.

Raya raya raya and raya.
Raya tahun ni takdak beza mana sgt nak dbandingkan raya sblum sebelum ni. Yg make diff . Sikit lah. Ramai sepupu sepapat yg dah kahwin.and ada anak . Soo keluarga makin bertambah. Kemeriahan ? Mcm biasa. Same like bfore.

Entah kenapa ramadhan aku rasa lebih indah lagi syawal. Syawal hari kemenangan. Tapi bila habis whole 24 hour of raya. Maknanya habislah raya. Nak raya 1 bulan. Jgn mimpi. Org raya ke tiga dah start kerja.

And im still menganggur skrg. So, tak rasa masa tu rushing sgt kejar aku. Lols.

Tak mau lah menganggur lagi. Sentiasa aku doa Allah makbulkan doa aku. Biar aku dpt result pplv tu berjaya. Insha Allah.

Selamat hari raya. Sentiasa doa untyk umat islam kat gaza selalu okay ? Insha Allah moga kita sentiasa sama sama berjaya. Mereka di palestin berjaya dalam perperangan. Kita kat sini berjaya mengelak dari tak berusaha utk kerja baru dan get new job ok ?
Yg penting doa.

Hmm apa lagi eh. , budget raya ? Habis lebih kurang 400++ jugak lah. Takpelah , bukan utk kepentingan sendiri dan sorang.

No comments:

Post a Comment