Wednesday, 13 August 2014

Bad day

Post ni bukan untuk kalian.

Allah.
Aku nak cerita dengan Allah. Hari ni aku eksiden . Salah aku. Aku tak tahu nak  mengadu macam mana. Kalau aku tahu jadi. Aku takkan bawak kereta tu. ALLAH. Allah dengar kan apa aku mengadu. ? Aku betul2 sakit.  Ya Allah. Aku tahu. Segala musibah yg jadi sebab dosa dosa aku. ALLAH, ape hikmah semua ni. Aku sedihhhhh. Aku takut. Sebab ni ke aku tak dapat ambik lesen awal ? Aku dah lawan takdir ke ya Allah ? Allah :(

Kakak aku sampai kena cuci luka. ALLAH. semua salah aku. Kakak aku sikit pun tak marah atas apa yang jd. Allah. Lagilah aku sedih.
Sebab dosa aku. Sebab khilaf aku.Dia yg kena tanggung. ALLAH. kau dgr kan isi hati aku ? Kau faham kan apa yg aku rasa sekarang ?  Allah.

Ya Allah , kau tahu. Mak dgn adik beradik aku sikit pun tak marah. Semua pegang pada satu je. Qada, dan qadar dr engkau.  Ya Allah. Ampunkanlah aku. Keluarga aku. Allah. :(