Monday, 4 August 2014

.

Aku tak tahu nak cerita macam mana apa yang aku rasa. 

1. Macam mana nak elak untuk terus buat dosa . Anyone ? Jawapan cliche . Taubat. Ye tahu. Taubat lah penutup segala perbuatan dosa. First step. Cemana nak taubat. Dah taubat buat lg. Hmm. Tak istiqomah . Allah tlg pegang hati aku. Tolong jaga hati aku. Iman tak kuat .jiwa perempuan aku rapuh. Kuatkanlah benteng taubat aku. Nak taubat. Tak nak buat dah. ALLAH tolong laaaaa
:( :( :(

2. Bukan nak mengeluh just nak bercerita. Pasal nak ambik lesen ni. Cerewet. I accept it. Cikgu ok cuma boleh aku cakap kurang kimia ? Hmm . Ade lagi 8 jam kena jadi pemandu berhemah. Pegang stereng pun aku main putar je.cemana nak test jpj next week kalau  cenggini. Dushhh. Sebenarnya ni la yang buat makan aku tak selera. Haih. Takde ke driving school masuk masuk test jpj konfem lulus ?

Ohhh Allah , please easier everything.

Dah nak masuk kerja ni.

Ok .
Take adeep long breath. Fuhhhhh.

Rabbi yassir wala tuassir .rabbi tamim bikhair. 

Lin bukan seorang yang gelabah kan ?
Allah uji setakat lin mampu je kan ?
Ingat lin.